Tuesday, March 18, 2014

ဦးသုခ၏ `အေမ`

ကမၻာၾကီး ကမၻာၾကီးကို အာဒံနဲ႔ ဧဝ ကပဲ စတယ္လို႔ ေျပာေျပာ... ျဗဟၼာၾကီးေလးဦးက စတယ္ပဲေျပာေျပာ... သူတုိ႔ထဲမွာ အေမ...ဆိုတဲ့ ဣတၳိလိင္ ပါလာလုိ႔သာ ကမၻာၾကီးက အဆက္မျပတ္ဘဲနဲ႔ ဒီေန႔အထိ က်ေနာ္တို႕အထိ သားစဥ္ေျမးဆက္ေတြျဖစ္လာတယ္မဟုတ္လား အေမ... အေမမွန္သမွ် ဘာသာျခား လူမ်ဳိးျခားရယ္လို႔ က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာ မရွိဘူးအေမ... သားသည္အေမတစ္ေယာက္ဟာ အေမပါပဲ အေမ... သူက ယုတ္ညံ့လို႔... သူက လူမ်ဳိးျခားမို႔လို႔... သူက ဘယ္ဘာသာမို႔လို႔... မဟုတ္ပါဘူး အေမ မဟုတ္ပါဘူး က်ေနာ္ျမင္တာျဖင့္ က်ေနာ္ေျပာဦးမယ္ က်ေနာ္လြန္သြားမလား... မလြန္ပါဘူး အေမ က်ေနာ္ စဥ္းစားထားျပီးမွ ေျပာတာပါ အေမမွန္ရင္ေလ... အေမ နားနဲ႔မနာ ဖဝါးနဲ႔နာ ေျပာလိုက္ပါရေစေတာ့... အေမဟာ က်ေနာ့္လက္ထက္ထဲမွာ... က်ေနာ့္မ်က္ေစ့ေအာက္မွာပဲ မိန္းမရႊင္ျဖစ္ေနပါေစ...... အေမဟာ အေမပါပဲ.....။

No comments:

Post a Comment